Futbol
Els campions del món ho celebren a Eivissa: Lamine Yamal, Ferran Torres, Llorente i Oyarzabal, a l’illa
Un dinar davant el mar, partits amb aficionats i diversos dies de descans marquen la seva estada

Ferran Torres i Marcos Llorente a Jondal. / DI
Alejandra Larrazábal
Eivissa torna a convertir-se en punt de trobada per a les grans figures del futbol espanyol. Lamine Yamal es troba aquests dies a l’illa juntment amb Ferran Torres i Marcos Llorente per celebrar que la selecció espanyola ja té la segona estrella després de guanyar el Mundial de futbol.
Ferran Torres i Marcos Llorente van protagonitzar un dels moments més comentats de la seva estada a l’illa. Van acudir al conegut restaurant Casa Jondal, on van ser rebuts amb una sonora ovació per part dels clients i treballadors de l’establiment.
El moment va quedar recollit en un vídeo difós a través d’Instagram. En les imatges s’observa els dos internacionals entrant al local sense samarreta mentre els presents els dediquen aplaudiments, crits d’ànim. Els jugadors van respondre amb somriures i gestos d’agraïment abans de dirigir-se cap a l’interior del restaurant.
Afecte per als campions
L’escena no va tardar a viralitzar-se a les xarxes socials, on nombrosos usuaris van destacar l’afecte mostrat cap als futbolistes després del recent èxit de la selecció espanyola.
Durant la visita a Casa Jondal, Ferran Torres i Marcos Llorente van disfrutar d’un dinar davant el mar. El jugador de l’Atlètic de Madrid va compartir posteriorment a les xarxes socials una imatge des de l’establiment, en la qual va etiquetar el davanter blaugrana.
A més dels dos futbolistes, Lamine Yamal també es troba aquests dies a Eivissa. La jove estrella del FC Barcelona també ha triat l’illa per desconnectar abans de tornar a la disciplina del seu club i començar la preparació de la temporada vinent.
A tots ells s’hi suma Mikel Oyarzabal, també a l’illa, tot i que no al costat dels seus companys. El davanter de la Reial Societat va coincidir amb diversos aficionats en un dels ports esportius d’Eivissa, on va accedir a fotografiar-se amb ells.
La presència dels quatre internacionals torna a confirmar l’atractiu d’Eivissa entre els esportistes d’elit. Restaurants, marines esportives i platges es converteixen cada estiu en punt de trobada per a futbolistes que busquen descansar després d’una temporada marcada per la màxima exigència esportiva.
- Un gat mort i un altre amb paràlisi després de rebre trets amb balins a Sant Llorenç de la Muga
- El miracle de l'escalenca Jèssica Álvarez: de sobreviure a una caiguda de pònting a ser la futbolista més veterana de Catalunya
- Compte enrere per a l’eclipsi del segle: Catalunya ja prepara un mapa detallat amb els millors llocs per gaudir d’aquest fenomen
- Els millors punts de l'Alt Empordà per veure l'eclipsi; horaris i recomanacions
- Franc Molinos, el català que viu en un camió amb els seus gossos i inspira milers de seguidors; Fa set anys que no pago llum i amb prou feines pago aigua"
- El dia que el Sol es va apagar a l'Empordà i a la Catalunya Nord, fa 184 anys
- El Meteocat preveu núvols baixos al litoral sud durant l’eclipsi i molta calor i xafogor
- Evita l'error comú amb l'aire condicionat: no sempre consumeix més encès que apagat i tornat a encendre