Futbol
Arriba la Copa Catalunya, l'aperitiu del futbol català, amb derbi altempordanès inclòs
Sant Miquel de Fluvià i Empuriabrava-Castelló s'enfronten aquest dissabte i la Jonquera rep diumenge el Besalú.

La Jonquera en un amistós d'aquesta pretemporada. / UELJ

Aquest cap de setmana es disputaran les primeres eliminatòries de la Copa Catalunya, la competició que inaugura la temporada oficial en el futbol modest català. La primera ronda de la competició, que disputen tots els campions de grup de les categories del futbol català, tindrà tres representants de l'Alt Empordà: la Unió Esportiva la Jonquera, el Club de Futbol Sant Miquel de Fluvià i el Club de Futbol Empuriabrava-Castelló.
El Sant Miquel i l'Empuriabrava-Castelló s'enfrontaran entre si en un duel programat per aquest dissabte a les set del vespre. El Sant Miquel de Fluvià, campió del grup 2 de Quarta Catalana, exercirà de local davant el guanyador de Tercera Catalana. La Jonquera, per la seva banda, s'enfrontarà al Besalú, nou equip de Segona Catalana. Fronterers i garrotxins es veuran les cares diumenge a les vuit del vespre, al camp de Les Forques de la Jonquera. El Besalú és entrenat pel banyolí Nil Congost, excentral de l'Escala i el Figueres, que també acaba d'ascendir com a jugador amb el Porqueres.
Gràcies a l'enfrontament directe, l'Alt Empordà s'assegura tenir almenys un representant en la segona ronda, que es disputarà el cap de setmana següent.
Subscriu-te per seguir llegint
- Maica García, la campiona olímpica que el Sabadell ha descartat després de ser mare: «És molt dolorós. Amb el meu embaràs, el meu contracte s’havia de prorrogar. La llei s’ha de complir»
- José Alberto Marín, degà del Col·legi Notarial de Catalunya: 'Vaig firmar una escriptura amb el Papa en la seva visita a Barcelona
- Una sauna, un afartament de drogues i una cardiopatia: així explica el forense la mort a Eivissa de Flor Bollini, la ‘xamana dels empresaris’
- Guanyen 50 milions a l’Euromilions i prenen una decisió que revoluciona el seu poble per sempre
- Joan Miquel Oliver publica ‘La vida no són matemàtiques’: «Les persones amb problemes psiquiàtrics tenen un cervell que treballa molt més que el de la resta de gent»
- Canvi d’hora a Espanya: ja se sap quan serà el canvi a l’horari d’hivern
- Paula (23 anys): «He durat un dia a la feina per voluntat pròpia. No em quedaré en un lloc que no m’agrada»
- ‘Futbol en català’ fa 50 anys amb Puyal, el seu creador, 'passejant per alguna muntanya estranya