Natació
El nedador llançanenc Albert Ibiza participa en el Campionat d'Europa Màster d'Eslovàquia
Obté la dinovena posició en els 50 metres papallona

Albert Ibiza a Samorín. / Cedida

El nedador llançanenc Albert Ibiza, del Club Natació Swimfaster Salt, va participar en el Campionat d'Europa Màster durant el cap de setmana passat. La competició continental es va disputar a Samorín, a Eslovàquia.
Ibiza, nedador especialitzat en proves curtes, va prendre part en els 50 metres papallona. El de Llança va aconseguir la dinovena posició general en la seva categoria d'edat (la de +55 anys) i va ser segon de la seva sèrie, una de les tres en les quals s'havia dividit la prova. Va fer un temps de 34 segons i 76 centèsimes.

La piscina de Samorín, a Eslovàquia, on va disputar-se el Campionat d'Europa. / Cedida
Albert Ibiza ha declarat estar "molt content" per la seva classificació en un Campionat d'Europa de molt nivell que va reunir un total de tres mil nedadors.
Subscriu-te per seguir llegint
- ‘Futbol en català’ fa 50 anys amb Puyal, el seu creador, 'passejant per alguna muntanya estranya
- Una sauna, un afartament de drogues i una cardiopatia: així explica el forense la mort a Eivissa de Flor Bollini, la ‘xamana dels empresaris’
- Guanyen 50 milions a l’Euromilions i prenen una decisió que revoluciona el seu poble per sempre
- Cadaqués, Puigdemont i l’atemptat de la Rambla
- Descobreix els tres tipus de viatges de l’Imserso que fixa el Govern: destinacions, preus i dates
- L'Ajuntament de Llançà ha pres la decisió de no invertir pràcticament ni un euro en el poble
- Un bomber va ajudar a portar-la al món i 22 anys després va recórrer 1.000 quilòmetres per veure-la graduar-se: 'Tenim un vincle molt especial
- El Si us Plau, quan Roses tenia ambient nocturn