Cinc dies després del descens, el Girona confirma que Míchel no continuarà a la banqueta
S’acaba l’era del tècnic madrileny a Montilivi, després de cinc temporades

Míchel, durant un partit aquesta temporada a Montilivi / David Borrat/Efe
Marc Brugués
Cinc dies després de confirmar-se l’estimbada a Segona Divisió, el Girona sembla que comença a bategar. El descens ha estat una bona garrotada, no letal, però sí que ha deixat estabornit el club durant uns quants dies. Cinc concretament, fins que s’han pres les primeres decisions. La primera, la més urgent, la no continuïtat de Míchel Sánchez a la banqueta. El club ha fet oficial aquesta tarda que el madrileny no serà l’entrenador de l’equip la temporada que ve. D’aquesta manera, Míchel posa punt final una etapa de cinc temporades en què ha aconseguit un ascens a Primera, un tercer lloc i una classificació per a la Lliga de Campions, però que tanca amb el descens a Segona. Amb Míchel se’n van també tots els membres del seu cos tècnic, Salva Fúnez, Juan Carlos Balaguer i David Porcel.
Subscriu-te per seguir llegint
- Nòmades de tot Europa aconsegueixen el perillós opi silvestre a Espanya: 'No volem que se sàpiga i vingui més gent
- Mor un jove de 18 anys en un accident a l'AP-7 a Llers
- Xènia Cardona i Estrella Martos, parella dins i fora de la pista i un Amos de l'Àrea especial amb el Vilafant
- La família d’una alumna d’un institut de Figueres denuncia un presumpte cas d’assetjament escolar
- Una dona haurà de retornar 22.918 euros d’una pensió per tenir el fill empadronat a casa
- Els Mossos detenen el conductor del cotxe implicat en l'accident mortal a l'AP-7 a Llers
- Estrenen el documental sobre la Bíblia de Sant Pere de Rodes, amb Lluís Roura i Narcís Bardalet com a protagonistes
- El poble de l'Empordà on es refugia Sergio Dalma: té poc més de 130 habitants i forma part del triangle dalinià