Bàsquet altempordanès
El Sots-25 del Bàsquet Vilafant té a prop la disputa del Campionat de Catalunya
Dijous, l'equip haurà de guanyar el Cellera per quatre o més punts per ser primer de grup a la Fase d'Ascens

El Sots-25 del Bàsquet Vilafant celebra una victòria en el derbi contra el Roses. / Bàsquet Vilafant

El sots-25 masculí del Bàsquet Vilafant té a prop la disputa del Campionat de Catalunya. L’equip és el segon classificat de la Fase d'Ascens de la lliga i el pròxim dijous té un enfrontament directe que el podria posar líder a un sol partit pel final. El Vilafant rebrà el primer del grup, el Cellera, a un quart de deu del vespre. Si guanya per almenys quatre punts i remunta l’average directe negatiu que arrossega de la primera volta, només necessitarà guanyar l’últim partit davant l’Olot per a ser primer de grup i agafar bitllet per al Campionat de Catalunya.
El Vilafant no és l'únic altempordanès que està jugant aquesta Fase d'Ascens. El Sots-25 del Roses també està quallant una molt bona lliga i té el mateix nombre de victòries (9) que els taronges, però ha sumat una derrota més i depèn d'un autèntic miracle per passar de ronda.
El sots-25 del Bàsquet Vilafant ja va jugar la competició el 2025 i va ser tercer classificat. Llavors va perdre a les semifinals i va tombar l'Altafulla en el partit pel bronze. La base d'aquell equip és molt similar a l'actual.
Subscriu-te per seguir llegint
- Carme Noguera, la dona més longeva d'Espanya als 111 anys: 'M'agradava prendre una cerveseta i fumar-nos uns cigarrets amb les meves companyes
- Fa 6 anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen: la història de l'home que viu amb un avi de 102 anys
- Una motxilla amagada a l’Empordà: un enigma que es reactiva trenta anys després, des de l’Equador
- L'advocat laboralista Sebastián Ramírez: 'No entreguis la baixa voluntària, presenta l'autoacomiadament
- Unes obres permeten descobrir dues esglésies visigodes dels segles VII i IX al Mas Montjoi de Baix de Roses
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- A partir del juliol, tots els vehicles que surtin de fàbrica hauran de tenir la preinstal·lació per comptar amb un alcoholímetre
- Per un any en una secta en calen set per recuperar la salut mental