Segona Catalana
El Bàsquet Vilafant i el Roses confirmen el descens a falta de tres jornades
Perden els seus partits amb claredat i ja no tenen opció de salvar-se

Tir lliure en l'última derrota del Vilafant. / Bàsquet Vilafant

Dos partits per a oblidar del Bàsquet Vilafant i el Roses, que amb les seves derrotes confirmen ja el descens de categoria. El Bàsquet Vilafant va caure amb molta contundència a la pista del Calella (82-51), mentre que el Roses va perdre amb claredat en la visita del Bisbal 2 (54-74).
Els dos altempordanesos de Segona Catalana han estat a la part baixa des de l’inici de la temporada i, tot i tenir alguna opció en certs moments, han acabat descendint quan encara queden tres jornades per jugar.
El Torroella, el Canet i el Bisbal 2, els equips que tenen sobre, han fet la feina quan tocava i han fet impossible qualsevol reacció del Roses i el Vilafant, que tornaran l'any vinent a Primera Territorial.
Subscriu-te per seguir llegint
- Carme Noguera, la dona més longeva d'Espanya als 111 anys: 'M'agradava prendre una cerveseta i fumar-nos uns cigarrets amb les meves companyes
- Fa 6 anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen: la història de l'home que viu amb un avi de 102 anys
- Una motxilla amagada a l’Empordà: un enigma que es reactiva trenta anys després, des de l’Equador
- L'advocat laboralista Sebastián Ramírez: 'No entreguis la baixa voluntària, presenta l'autoacomiadament
- Unes obres permeten descobrir dues esglésies visigodes dels segles VII i IX al Mas Montjoi de Baix de Roses
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- A partir del juliol, tots els vehicles que surtin de fàbrica hauran de tenir la preinstal·lació per comptar amb un alcoholímetre
- Per un any en una secta en calen set per recuperar la salut mental