Segona Catalana
El Roses torna a perdre un mes i mig després, a Vidreres (3-1)
Venia de guanyar quatre partits i empatar-ne un

L'AE Roses, la jornada anterior. / AE Roses

L’enorme ratxa de cinc partits sense perdre de l'AE Roses a Segona Catalana va estroncar-se en la visita a l’Sporting Vidrerenca.
Els locals, que gràcies als tres punts empaten a la taula amb els rosincs, van ser superiors i ja van marxar al descans amb un 2 a 0 a favor. Marc Vilà va augmentar la distància en la sortida dels vestidors (49’) i només Hugo Segovia, en el 73’, va poder reduir la distància pel Roses (1-3).
Ara els de Nelson Hinojosa tenen 33 punts i empaten amb quatre equips més en l’anivellada taula de Segona Catalana. Tenen el play-off tres punts per sobre i el descens, cinc punts per sota. Jugaran el pròxim partit a casa (dissabte a les cinc) contra el Bescanó, conjunt que marca la promoció d'ascens.
Subscriu-te per seguir llegint
- Catalunya busca 30.000 joves per suplir la jubilació de funcionaris ‘boomers’: «En una empresa guanyaria més, però per conciliació i motivació prefereixo l’Administració»
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- Un càmping de l'Empordà, escollit com el millor d'Espanya als ACSI Awards 2026
- VÍDEO | Un ibis migrador fa una aturada històrica a l'Alt quan la reintroducció tot just acaba d'arrencar
- El Meteocat activa avisos per pluges torrencials i temps violent a l'Alt Empordà i adverteix de possibles inundacions
- Pat Ubach: 'Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara
- M'han robat a la zona de rentat de cotxes de l'Elefant Blau de Figueres a plena llum del sol
- Maria Àngels Giralt, venedora de l'ONCE: 'La renovada pujada del Castell de Figueres durà sort