Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Quarta Catalana

El Sant Miquel aprofita el foc creuat per recuperar el lideratge

En el grup 1, la Jonquera aguanta el pols gràcies a la victòria en un emocionant derbi a Agullana (2-3)

La plantilla del Sant Miquel en un partit d'enguany.

La plantilla del Sant Miquel en un partit d'enguany. / CF Sant Miquel de Fluvià

Roger Illa

Roger Illa

Sant Miquel de Fluvià / Agullana

Era setmana d’enfrontaments decisius en els dos grups de l’Alt Empordà de Quarta Catalana. En un d’ells, el Sant Miquel de Fluvià va aprofitar els duels entre els quatre primers per posicionar-se en el lideratge. En l'altre, la Jonquera va remuntar en el derbi de veïns per mantenir-se líder.

En el grup 2, el Sant Miquel va beneficiar-se del foc creuat i torna així a prendre avantatge a la taula. El Camallera va veure negada la victòria contra el tercer, el Bàscara, per culpa d’un gol en el temps extra. Els santmiquelencs, per la seva banda, van endur-se tres punts decisius contra un Vilamalla que ho havia guanyat tot des de mitjan novembre. Els blanc-i-negres, quarts, queden ara a cinc punts del lideratge d’un grup on encara queden moltes històries per explicar.

En el grup 1 no va tenir-ho gens fàcil la Jonquera, que venia tocat després de perdre el seu segon partit de l’any i visitava el camp de l’Agullana. Va notar-se en l’inici, ja que tot i el gol matiner de Gerard Schwirley (7’), els locals van capgirar el marcador abans del minut 20. El resultat no va moure’s més fins passat el minut 80. Va ser llavors quan la Jonquera, que picava pedra des que s’havia col·locat per sota, va fer dues dianes agòniques (81’ i 90’) pel 2-3 final. Les dues les va fer Schwirley, completant d'aquesta manera el seu hat-trick. La Jonquera es manté líder amb tres punts més que un Roses City B que va tenir-ho senzill contra el Vilafant (7-0).

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents