Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Tercera RFEF

Cristian Gómez, exentrenador de l'Hospitalet, dimiteix després d'una agressió contra el seu pare en el partit contra l'Escala

Els fets van passar diumenge passat i van involucrar familiars del tècnic i aficionats del seu propi equip

Cristian Gómez en un entrenament amb l'Hospitalet.

Cristian Gómez en un entrenament amb l'Hospitalet. / CE l'Hospitalet

Redacció

Redacció

L'Hospitalet

El partit de diumenge passat entre l'Hospitalet i l'Escala va deixar un bon resultat per als de l'Alt Empordà, però un nefast desenllaç per als locals i per a qui fins dilluns era el seu entrenador, Cristian Gómez, que va tastar de primera mà la cara més condemnable del futbol. Durant la disputa del partit, el pare, el germà i l'oncle de Gómez van ser agredits per un grup d'aficionats de l'Hospitalet. El tècnic va decidir dimitir del seu càrrec l'endèmà a causa d'aquests fets.

Cristian Gómez ja havia avisat de la seva possible renúncia en la roda de premsa posterior al duel contra l'Escala, quan a afirmar que, tot i comptar amb la confiança del club i la majoria dels aficionats, "hi havia coses que no podia permetre, perquè no estaven en el seu contracte". El de l'Hospitalet ha explicat en diferents mitjans que la seva dona i els seus fills també estaven a l'Estadi de la Feixa Llarga quan va produir-se l'agressió.

L'Hospitalet va condemnar els fets en un comunicat i va avançar que treballa per aclarir els fets i adoptar les mesures que corresponguin al respecte.

Tracking Pixel Contents