Tenis taula
El CER l'Escala treu pit en el derbi contra l’Olot i el Tramuntana cau amb claredat a casa
L'equip escalenc guanya per 4 a 0 contra el rival provincial
Les figuerenques no tenen opció amb el Miró Ganxets (0-4)

Els palistes del CER l'Escala contra l'Olot. / Cedida

El CER l’Escala va guanyar amb contundència en el derbi gironí contra l’Olot. Tot i el contundent 4 a 0 en el marcador, el trio format per Chi-Wei Yeh, Pär Gerell i Iker González va haver de suar de valent per endur-se cadascun dels enfrontaments. Yeh va sumar dos dels punts escalencs.
La victòria no va ser l'única notícia positiva de la setmana per l'equip altempordanès. El jutge únic de disciplina esportiva de la RFETT va determinar que el Tecnigen Linares havia comès alineació indeguda en l'empat del gener contra el CER. D'aquesta manera, li va donar la victòria als escalencs per 0 a 4, tot sumant-li un punt més a la classificació. D'aquesta manera, el CER s'apropa ja a les places europees i l’allunya d’una zona de descens que fins fa poc vorejava.
El Tramuntana, la creu
A la Superdivisió femenina, el Tennis Taula Tramuntana va patir una dura derrota a casa, en la visita del Miró Ganxets reusenc. L’equip, format en aquesta ocasió per Mireia Peretó, Jana Riera i Leïli Mostafavi, no va poder sumar cap punt i va caure per 0 a 4. El mal resultat té incidència en la taula: el Tramuntana acaba la jornada en descens, si bé empata a punts amb el novè, el Cliniqas.
Aquest divendres tindrà un altre derbi català contra el Vic. Serà divendres a les set, a la sala dels osonencs, i representa un duel directe, ja que el Tramuntana té un punt menys a la classificació.
- Viu en un camió camperitzat de 12 metres quadrats ('amb garatge per a moto inclòs') i no paga hipoteca, aigua ni llum
- Portbou reclama que 's'acceleri' la investigació del cas del bomber voluntari detingut per l'incendi al municipi el 2023
- Maribel deixa Barcelona per crear una comunitat autosuficient en plena natura: «És bo compartir la vida amb altres persones»
- Devolucions diàries a la frontera de la Jonquera: «Ens falten mans i recursos per atendre les persones amb dignitat»
- Una nit diferent: compartir sopar amb Javier Cercas al jardí de l'històric Mas Generós, a Fonteta
- Els Mossos enxampen dues persones que havien sostret productes per valor de 393 euros de tres supermercats
- El Cortal Avinyó: el tresor modernista dels Barraquer als Aiguamolls de l’Empordà, a la venda per 3,9 M€
- Els informadors ambientals de la Generalitat atenen gairebé 400.000 persones en espais naturals entre juny i juliol