Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Lliga Elit

El Figueres toca fons en la visita del Lloret i paga per partida doble la llei de l'ex

L’equip no reacciona i el derbi de dissabte amb el Palamós es converteix en una final

Expósito i Medina, exdavanters de la Unió, fan de botxins dels d'Hèctor Simón

L'onze de la Unió contra el Lloret.

L'onze de la Unió contra el Lloret. / UEF

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Roger Illa

Roger Illa

Figueres

Semblava una gran oportunitat per tornar a guanyar, però el diumenge va convertir-se en un malson per la Unió. El Lloret, cuer de Lliga Elit, va assaltar Vilatenim (0-2) i va enfonsar els d’Hèctor Simón en l’antepenúltima posició. Els unionistes van fer un molt mal partit i van ser superats per un conjunt que només havia sumat vuit punts en la primera volta.

El destí va ser especialment cruel amb la Unió. Els gols rivals van ser obra de dos exjugadors del club: Adri Expósito (8’) i Marc Medina (63’), futbolista de l’equip fins al passat desembre. La situació unionista converteix el derbi de dissabte vinent amb el Palamós en una autèntica final. Els del Baix Empordà també estan en descens, dos punts per sota del Figueres. Han canviat recentment de tècnic, amb la tornada de Joan Mármol.

Tracking Pixel Contents