Gimnàstica
Judith Carrasco i Helena Colinas freguen el podi al Mundial de Suècia
El duet d’altempordaneses firma una gran actuació en el seu segon Mundial de Cèrcol Aeri

Helena Colinas i Judith Carrasco, en una actuació. / Cedida

Les gimnastes Helena Colinas Castellà i Judith Carrasco Llensa van assistir per segon any consecutiu al World Pole and Aerial Championship, celebrat enguany a Suècia entre el 21 i el 27 d’octubre. Van ser les úniques representants espanyoles en el certamen internacional en la modalitat de cèrcol aeri.
Freguen el podi
Colinas, de Pontós, i Carrasco, de Vilabertran, van obtenir una meritòria quarta posició mundial en la categoria de duet. El nivell de la competició va ser molt exigent; tant, que les altempordaneses van quedar-se a un sol punt d’aconseguir una medalla de bronze en la competició.
Aquesta quarta plaça representa una gran millora respecte a la seva primera presència en el Mundial, el passat octubre de 2023. Llavors van finalitzar la competició en tretzena posició, un resultat notable en el debut a la cita, però que enguany van aconseguir superar amb claredat.
Helena Colinas i Judith Carrasco es van presentar també a la categoria individual, amb l’objectiu de polir cada detall de la seva coreografia i no ser penalitzades tècnicament. Colinas va aconseguir la desena plaça en la categoria artística. Carrasco, per la seva banda, va competir a la categoria Sports i va acabar catorzena de la classificació general.
- Carlos Llull, tècnic de climatització: 'Recorda això quan algú et digui 'apaga l’aire condicionat, que consumeix moltíssim'
- Té 39 anys i viu sol en un poble abandonat que lluita per salvar-lo de l'oblit: 'El meu pare estimava molt aquesta terra
- Surt a la venda per 3,5 milions un refugi de luxe amb heliport i vistes al pantà de Darnius-Boadella
- El Parlament demana a Defensa que tanqui la base militar de Sant Climent Sescebes abans que acabi l'any 2028
- Se suspèn la final del Mundial 2026 entre Espanya i l’Argentina? Així està la situació
- Si la meva parella m’hagués explicat que el propietari l’estava violant mentre jo treballava, aquest judici seria per una altra cosa
- Una sentència judicial confirma que un propietari no pot apujar el lloguer si no ho ha comunicat abans
- Té 27 anys i viu en un poble de només nou habitants: 'Per a mi, la compra del mes ronda els 50 euros, perquè entre l'hort i la recol·lecció gasto molt poc
