Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Futbol sala

"Màxima il·lusió" per a un FS Vilafant que puja de nivell

El Futbol Sala Vilafant afronta el repte de mantenir la categoria després d’ascendir a una Divisió d’Honor que suposa "un salt molt important"

S'estrena a casa, aquest dissabte a tres quarts de cinc, en un derbi contra el Sant Julià de Ramis que promet emocions fortes

Ayman, Ivan López i Eric Jacobs el dia de l’ascens, el passat maig.

Ayman, Ivan López i Eric Jacobs el dia de l’ascens, el passat maig. / Eduard Martí

Roger Illa

Roger Illa

Vilafant

"És una categoria molt maca, però suposa un salt molt important". Alain Jacobs, president del Futbol Sala Vilafant, té clar el repte que representa l’ascens a Divisió d’Honor del sènior masculí del club. L’equip estrenarà categoria aquest dissabte a tres quarts de cinc, al Pavelló Joel González. S’enfrontarà a un altre recentment ascendit, el Sant Julià de Ramis.

Ambdós conjunts gironins neden en un grup ple de taurons barcelonins, més potents econòmicament i amb més facilitat per atreure talent. Jacobs parla de les particularitats dels vilafantencs. "Estem molt limitats geogràficament i, per això, ens hem de nodrir del que tenim a la base".

"Ho afrontem amb màxima il·lusió", confessa el president Alain Jacobs

Precisament, dos dels jugadors que estaven al juvenil l’any passat, Ivan López i Isma Jiménez, passaran ja a ser part a ple dret del primer equip. Mentrestant, l’equip Juvenil també afrontarà un repte il·lusionant a Preferent, on també acaba de promocionar. L’objectiu serà també el de mantenir-se en una lliga que es preveu dura i igualada.

Retorn il·lusionant

És el tercer cop que el sènior masculí vilafantenc trepitjarà la Divisió d’Honor. Els dos ascensos anteriors van acabar en descens i els taronges buscaran trencar amb aquests precedents. "Ho afrontem amb màxima il·lusió", confessa Alain Jacobs. L’equip confiarà en la base que va liderar el grup gironí de Primera Catalana la temporada passada.

Futbol Sala Vilafant celebrant l'ascens de la temporada passada.

Futbol Sala Vilafant celebrant l'ascens de la temporada passada. / FS Vilafant

A més de les promocions dels dos juvenils, el Vilafant comptarà amb el retorn del porter Leo Madureira (que havia estat un any allunyat de les pistes) i els fitxatges d’Abdel i Fabián, procedents del Porqueres, i del veterà Isaac Moreno, golejador contrastat amb experiència a divisions més altes.

Moreno haurà de suplir la pèrdua de gol que acompanyarà la baixa de Diego Álvarez, màxim golejador de l’equip la temporada passada. Álvarez ha tornat al futbol 11 tot firmant per l’Esplais de Tercera Catalana.

El sènior femení disputarà la seva segona temporada amb aspiracions d'ocupar la part alta de la classificació

El femení apunta molt alt

El sènior femení, per la seva banda, debuta el diumenge a la pista de l’Aiguafreda (12:15h). L’equip afrontarà el seu segon any amb aspiracions d’ascens. A banda, buscarà la victòria a la Copa Girona, competició que es va quedar a les portes de guanyar la temporada passada. El president vilafantenc confia que "l’equip pot estar a dalt".

Tracking Pixel Contents