Premis
Roses recupera la Nit de l’Esport pel pròxim 8 de novembre
Premiarà cinc categories i tindrà lloc al Teatre Municipal
Feia nou anys que no es celebrava aquest acte

L'última nit de l'esport, celebrada el 2015. / Rosana Vidal

El pròxim 8 de novembre, el Teatre Municipal de Roses tornarà a acollir la Nit de l'Esport. L'Ajuntament retrà homenatge als esportistes i clubs que han destacat de manera més significativa al llarg del darrer any o temporada esportiva i que han ajudat a difondre els valors de l'esport. El consistori recupera aquesta celebració després de nou anys. S'hi proclamaran l'esportista i equip més destacats, i els títols a la promoció, a la projecció i a la trajectòria esportives.
L'actual consistori recupera una part del format de l'acte anterior, incloent-hi algunes novetats. Durant la celebració es concediran les distincions esportives corresponents a aquest any 2024 i temporada esportiva 2023-2024. Estaran dividides en 5 categories: esportista més destacat o destacada de l'any, equip més destacat de l'any, títol de Promoció de l'esport, títol de Projecció esportiva i títol a la Trajectòria esportiva.
La Comissió de Valoració de la Nit de l'Esport serà l'encarregada de fer la selecció final dels esportistes i entitats a distingir durant la gala. Per fer-ho, es tindran en compte la tasca feta o els resultats esportius obtinguts durant l'anualitat esportiva en curs (en el cas d'aquelles modalitats que acaben amb la finalització de l'exercici o any natural), o bé en la temporada esportiva immediatament anterior. L'Ajuntament de Roses pot proposar també una o diverses mencions especials.
La distinció que es lliurarà a cadascun dels guardonats en les diferents categories proposades, consistirà en una rèplica de l'obra "Trofeu Victòria" realitzada en bronze per l'escultor rosinc Antonio Sánchez Santiago.
- Olga Tubau, advocada: “Li vaig dir a Rubiales: ‘Va ser impresentable, Luis, no t’adones que això no es pot fer?’, i ell va contestar: ‘Ho he fet tota la vida’”
- Només un de cada tres sèniors veu prioritari deixar en herència la casa als fills: 'Volen gaudir del patrimoni en vida
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat
- Els tallers mecànics gironins alerten que prop del 30% dels cotxes no porten la ITV al dia i que el parc està "envellit"
- Els majors de 30 anys que viuen amb els pares podran accedir a una ajuda de més de 700 euros
- Multat amb 200 euros per col·locar la balisa V16 però no posar els llums adequats
- Olga Tubau, advocada: 'Fa dos anys que prenc antidepressius: aquestes coses s'han d'explicar
- Pilar Bosch, alcaldessa de Garrigàs: 'Treballem amb la Diputació per tenir un pla local d'habitatge al municipi
