L'afició del City demana a Guardiola la seva renovació en català i amb l'estelada
El tècnic de Santpedor va respondre d'una manera molt curiosa

L'afició del City demana a Guardiola que es quedi amb català / Perform
Marc del Río
Pep Guardiola acaba contracte amb el Manchester City aquest proper estiu. El tècnic de Santpedor, que va arribar a l’equip anglès el 2016, no ha desvetllat públicament quins són els seus plans de futur de cara a la pròxima temporada, i l’afició 'citizen' sospira per la seva continuïtat.
Tant és així que, just abans de començar el duel de Premier League contra el Fulham, en un dels fons de l'Etihad es va desplegar una pancarta demanant a Guardiola la seva renovació. 'Pep Guardiola, volem que et quedis!!!', deia el missatge d’una lona que van col·locar entre dues estelades.
Una acció de la qual Guardiola ja era conscient que passaria, ja que en la prèvia del duel contra l’equip londinenc, un periodista ja li va advertir que estava prevista.
"Han de passar-me la factura i la pagaré, no vull que es gastin els diners en això", va comentar Guardiola en assabentar-se que els aficionats havien recaptat 1.000 lliures per poder mostrar la pancarta.
- Salvament Marítim rescata una barca de pesca de Roses a la deriva
- S'incendia per segon cop en menys d'un mes un pis del carrer Tapis de Figueres
- “No som policies, però estem per ajudar i la gent ho agraeix i se sent protegida”
- El pantà de Darnius-Boadella supera el 90%, el màxim des del 2020
- Figueres aconsegueix estudis superiors de música impulsats per EUMES
- El Govern va demanar a Adif que comuniqués per carta que les vies eren segures per pressionar Renfe i evitar el col·lapse
- Un 'miracle' va atenuar una tragèdia ferroviària a Figueres el 1974
- Reclamen 21 milions d’euros a Cadaqués pels terrenys del camp de futbol