Figueres proclama els 16 millors joves jugadors de pàdel de Catalunya
El Super Gran Slam de Menors finalitza a l’Indoor Figueres amb la participació rècord de 380 padelistes d’arreu del país

El podi en categoria júnior, a l’Indoor Figueres. | EMPORDÀ / redacció. figueres
Emporda.info
Un total de 380 jugadors van participar, entre el cap de setmana passat i l’anterior, en la sisena prova del circuit Super Gran Slam de Menors de pàdel. La competició es va disputar a les instal·lacions del Club Pàdel Indoor Figueres i era l’única del circuit català de menors que se celebrava a les comarques gironines. Les 190 parelles que hi van competir, entre benjamins i júniors, suposaven un rècord per a l’Indoor Figueres, que l’acollia per quart cop.
La prova era coorganitzada pel club figuerenc i la Federació Catalana de Pàdel –amb el suport de l’Ajuntament de Figueres. Els tàndems de campions de les diferents categories van ser els següents: Marc Rodríguez i Erik Caballero (benjamí masculí), Adam Salhi i Aleix Fortes (aleví masculí), Marina Mesa i Laia Dorico (aleví femení), Joan Nicolás i Biel Llopis (infantil masculí), Ariadna Valls i Aina Valls (infantil femení), Iker Mercader i Pedro González (cadet masculí), Alba Vázquez i Martina Rivera (cadet femení) i Lluc Gairalt i Aleix Guillem (júnior masculí). L’amfitrió hi va competir amb quatre jugadors.
El pàdel, una opció més per als nens
L’Indoor Figueres es va crear el 2011 i continua acollint torneigs de màxim nivell. Sergi Curto, el director, explica que «estem molt contents de com ha anat aquest campionat; en quatre dies s’ha pogut veure el millor pàdel de menors de tot Catalunya, amb uns partits molt igualats i amb molt bon ambient. Les finals van ser molt emocionants en totes les categories».
Curto afegeix que «a cada edició hi ha més inscrits; que demostra que el pàdel no només creix amb adults, sinó també amb els més petits. Esperem que l’esport del pàdel sigui una opció més per als nens i nenes de Figueres i rodalia».
- Viu en un camió camperitzat de 12 metres quadrats ('amb garatge per a moto inclòs') i no paga hipoteca, aigua ni llum
- Un militar figuerenc va iniciar la Guerra Civil espanyola el 16 de juliol de 1936
- La princesa Elionor i la infanta Sofia visiten les ruïnes d'Empúries a l'Escala
- Pedro Porro, de recórrer la banda amb el Peralada a jugar la final del Mundial
- Aquestes són les 5 carreres universitàries amb els sous més alts tres anys després de graduar-se
- La Fira del Formatge de Lladó, present a la visita reial a Empúries
- Una cinquantena de persones tallen l'accés a les ruïnes d'Empúries per protestar contra la visita de la família reial
- La DGT multa amb 500 euros i retira fins a sis punts per fer aquest gest tan habitual (i perillós) a les carreteres aquest estiu