Siurana d'Empordà
Tot a punt pel Barretina Rural Fest amb una xifra rècord de participants en la cursa d'obstacles
La festa rural de la UE Siurana celebra aquest dissabte 2 de juliol la seva 7a edició recuperant la festa de nit

Cursa d’obstacles del Barretina Rural Fest / Emporda.info
Emporda.info
El Barretina Rural Fest de Siurana torna aquest dissabte 2 de juliol amb la tradicional cursa d'obstacles i recuperant, després de dos anys, la festa de nit. La festa rural organitzada per la Unió Esportiva Siurana, amb la col·laboració de la comissió de festes i l’Ajuntament de Siurana, celebra enguany la seva setena edició i ho fa superant un nou rècord en el nombre d'inscrits a la cursa d'obstacles: 900 persones.
La DJ figuerenca Ryna serà l'encarregada d'amenitzar la trobada, prèviament a la cursa, durant el sopar i abans que comencin la resta d'actuacions en directe: Els Delai (23 h); Orquestra Mitjanit (1 h); DJ Tònics (4 h); i Siurana DJ's (6 h).
Mostra de l'èxit del Barretina Rural Fest és la velocitat en què esgoten les inscripcions per la cursa. El passat 23 de juny anunciaven a través del seu Instagram que obrien 100 inscripcions més, després d'esgotar les 800 disponibles per aquesta edició, i es van exhaurir en tan sols unes hores.
- Alumnes de l'Institut de l'Escala: 'Ens sembla una falta de respecte que les obres del pati estiguin aturades des de fa més d'un any
- Com més vegades arribis tard a la feina, més difícil serà per a l'empresa acomiadar-te': així ho explica un advocat laboral
- Figueres, el quilòmetre zero de l'expansió de la graula a Catalunya
- L'odissea de diverses famílies per viatjar en vaixell de Barcelona a Palma: 'Alguns passatgers van estirar-se a terra per poder descansar
- Va deixar l’escola per cuidar la seva família: la història de Lola, la dona de 92 anys que ha tornat a classe
- D'on surt aquest home?': el rosinc Pere López guanya l'or en el Campionat d'Espanya de duatló
- Defuncions del 9 de març de 2026 a l'Alt Empordà
- VÍDEO | Els contracorrents de la Muga i el Fluvià, entre l'espectacle i el perill