Servimuntada, especialistes en la construcció i restauració d’habitatges i masies
L'empresa combina el respecte per l'essència original amb l'ús de teconologia d'avantguarda

Una de les obres de Servimuntada. / SERVIMUNTADA

Servimuntada, amb seu a Maçanet de Cabrenys, és una empresa familiar que va ser creada l’any 2008 i, des d’aleshores, ha anat acumulant experiència i projectes ben acabats fins a convertir-se en un referent en tasques de construcció i restauració. Els seus clients es troben a tota la demarcació de Girona i a la Catalunya Nord, un mercat que ja va cultivar el pare de Marc Costejà, actual propietari, i que ara forma equip amb el seu fill.
Els professionals de la firma són especialistes en la restauració de cases i masies, mantenint l’essència de l’edificació original. Marc Costejà explica que a Servimuntada «sempre hem apostat per la restauració, perquè de totes les feines que podem fer és la que més ens agrada». A part d’aquest servei, també estan especialitzats en l’edificació de teulades de fusta, la construcció d’obra nova i de piscines.
Els clients confien en l’empresa perquè posen les darreres tècniques i les millors eines, com màquines d’excavació, per oferir un servei eficient i adaptat a cada cas. L’objectiu de Servimuntada és la compravenda, parcel·lació, urbanització i promoció de tota classe de finques rústiques i urbanes, juntament amb l’execució completa de tota mena d’obres de construcció per compte propi o de tercers. Per a més informació sobre els seus serveis, podeu trucar al telèfon 667 612 320 o enviar un correu electrònic a costeja77@hotmail.com.
- Som quatre en una habitació des de fa tres anys; vull un pis per als meus fills o acabarem dormint al cotxe
- Dos detinguts per presentar-se conduint un vehicle a un examen de recuperació del permís de conduir
- La nova revolució alimentària reivindica el menjar de les àvies: 'Elles ja practicaven un model més sostenible
- Juan Roig, propietari de Mercadona, sobre la guerra a l'Orient Pròxim: 'Quan les matèries primeres pugen, nosaltres pugem preus
- Alumnes de l'Institut de l'Escala: 'Ens sembla una falta de respecte que les obres del pati estiguin aturades des de fa més d'un any
- Va deixar l’escola per cuidar la seva família: la història de Lola, la dona de 92 anys que ha tornat a classe
- Figueres prepara un dispositiu especial de mobilitat i seguretat per acollir la Volta a Catalunya
- Figueres reobrirà la pujada del Castell la setmana vinent i la inaugurarà el 21 de març amb busos elèctrics fins al Castell