Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Parquets Frigola, 50 anys dedicats a l’ofici de restaurar i instal·lar parquet

L’exposició de Parquets Frigola  al carrer Zamenhof, 20 a Olot.

L’exposició de Parquets Frigola al carrer Zamenhof, 20 a Olot. / PARQUETS FRIGOLA

Redacció

Redacció

Olot

Parquets Frigola celebra cinquanta anys dedicats a l’art del parquet, una trajectòria marcada per la constància, l’experiència i la passió per la feina ben feta. L’any 1976, Francesc Frigola va obrir el seu negoci d’instal·lació i restauració de parquets a Figueres. Amb el temps, el seu fill Xavier va agafar el relleu, mantenint viva la tradició familiar i adaptant-se a les noves tendències del sector.

Parquets Frigola s’ha consolidat com un referent en la col·locació i restauració de tot tipus de parquets. «La clau és treballar amb paciència i cuidar cada detall dels acabats», destaca Xavier Frigola.

L’empresa utilitza productes de màxima qualitat per garantir resultats duradors i estèticament impecables.

Amb esperit innovador, també ha incorporat nous materials com el paviment vinílic, ideal per a espais com cuines i banys. A la seva exposició d’Olot s’hi pot trobar una àmplia gamma de parquets de les millors marques i productes per a la seva neteja i manteniment.

Cinquanta anys després, Parquets Frigola continua combinant tradició, innovació i ofici, oferint confiança i qualitat a cada projecte.

Per a més informació podeu turcar al 649 820 821. També podeu visitar la seva exposicó al carrer Zamenhof, 20, B al municipi d’Olot.

Tracking Pixel Contents