Figueres
La Fira del Vehicle d’Ocasió de Figueres es consolida com una de les més importants en la seva 16a edició
L'acte se celebrarà els dies 7, 8 i 9 d’octubre al Recinte Firal

Presentació de la nova FiraVO / Ajuntament de Figueres
Emporda.info
La Fira del Vehicle d'Ocasió (FiraVO) 2022 se celebrarà a Figueres els dies 7, 8 i 9 d’octubre al Recinte Firal. Aquest any el certamen arriba a la setzena edició i és una fira totalment consolidada i un dels referents de les comarques gironines.
Enguany hi participen 17 concessionaris, amb 400 cotxes en exposició i s’ocupa el 100% de l’espai disponible.
Com a les edicions anteriors, juntament amb Fisersa, se sortejaran 17 vals d'un any d’aparcament gratuït a la zona blava de Figueres, entre les persones que comprin un vehicle a la Fira.
A diferència de les altres edicions, a la d’enguany, hi haurà un estand on es podrà vendre el cotxe sense la necessitat de comprar-ne un altre, amb valoració i pagament del vehicle al moment.
Una altra de les novetats és que l’Ajuntament, La Cuina del Vent, Comerç Figueres i FiraVO organitzen un sorteig a les xarxes socials amb un premi: Una nit d’hotel per a dues persones, un sopar per a dues persones, un val de compra de 150€ als comerços de Comerç Figueres, dues entrades pel Museu Dalí i la cessió d'un cotxe elèctric per gaudir de l’Empordà tot el cap de setmana.
La campanya de promoció del FiraVO ha arribat fins a zones de la Catalunya central (Osona i Bages), al Maresme, al Vallès Oriental i a l’Àrea metropolitana Nord de Barcelona.
Les xifres parlen per si soles. L'any passat van passar pel FiraVO més de 9.000 visitants, es van vendre 237 vehicles a un preu mig de 17.000 euros. Es va arribar a un total de 4 milions de facturació, una de les millors xifres dels últims anys.
L'alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, ha explicat que "aquesta és una Fira consolidada a la ciutat de Figueres i un referent de la demarcació de Girona que genera un gran dinamisme econòmic a la ciutat".
Per la seva banda, Xavi Vilanova, gerent de garatge central i Portaveu de FiraVO ha afegit que "esperem un rècord de vendes i un gran volum de facturació ja que aquest any, els expositors estaran repartits per tota la totalitat del recinte firal (6000 metres quadrats)".
- El Consell de Ministres aprova licitar les obres per duplicar la variant de Figueres per 98,8 milions d'euros
- L'Ajuntament de Figueres desencalla el projecte de la nova residència de la Fundació Altem
- Pino Delàs, ramader de Ventalló i membre d'Unió de Pagesos: 'Confiem en les mesures de bioseguretat però no volem pagar els plats trencats de la pesta porcina
- Paco Pérez, xef del Miramar de Llançà, posa a l'abast cuinar bons arrossos a casa
- El personal del Consell Comarcal de l’Alt Empordà surt al carrer per reclamar millores laborals: “Estem cansades de paraules, volem fets!”
- Dídac Lee: “L’Empordà és un lloc privilegiat per a crear i tirar endavant una empresa”
- Una nit irrepetible al Castell de Perelada: menú del xef Paco Pérez i molta gresca per donar la benvinguda a l’any 2026
- Figueres no haurà de tenir Zona de Baixes Emissions al gener gràcies a la millora de la qualitat de l'aire