Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Música

Aitor Palazuelo dona el tret de sortida a la seva nova gira 'Loco viaje', a la Sala La Cate de Figueres

L’artista de flamenc fusió figuerenc presenta el seu nou espectacle aquest dissabte 9 de maig

Aitor Palazuelo.

Aitor Palazuelo. / Figueres a Escena

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Redacció

Redacció

Figueres

El jove artista Aitor Palazuelo (Figueres, 2003) ha escollit Figueres, la seva ciutat, per presentar en directe el seu nou espectacle de flamenc fusió, aquest dissabte 9 de maig, a les 20.30 hores, a la Sala La Cate. És el tret de sortida de la seva nova gira, que ha batejat com Loco viaje i amb la qual recorrerà diferents escenaris del país en format de banda completa. Durant el concert, Aitor Palazuelo interpretarà el seu nou single, juntament amb alguns dels temes més coneguts del seu repertori, combinats amb versions i homenatges a artistes que l’han influït.

Tracking Pixel Contents