Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Música

El festival ISTIU de Castelló d’Empúries alça el teló amb un concert de piano dedicat a Lluís Llach, a la Basílica

Carles Cases ha inaugura aquest dilluns la cinquena edició del festival amb un recital amb totes les entrades exhaurides

Un moment del concert.

Un moment del concert. / Ajuntament de Castelló

Redacció

Redacció

Castelló d'Empúries

Carles Cases va inaugurar aquest dilluns al vespre el festival ISTIU amb un concert de piano sol a la Basílica de Santa Maria de Castelló d'Empúries, amb totes les entrades exhaurides. Durant vuitanta minuts, va interpretar un repertori de Lluís Llach, a qui va acompanyar com a arranjador i director musical durant gairebé una dècada, tant a l’estudi com en més de 800 actuacions en directe.

El piano, situat al centre i envoltat per les dues-centes cinquanta persones que omplien la sala, va permetre una proximitat única amb l’artista. Aquest és un dels elements distintius del festival ISTIU, que celebra enguany la seva cinquena edició: la proximitat amb el públic, els aforaments reduïts, els escenaris ubicats en edificis històrics emblemàtics de la vila, la gratuïtat de la meitat dels concerts i els preus populars, tot amb l’objectiu de fomentar l’accessibilitat a la cultura.

El concert va fer el ple.

El concert va fer el ple. / Ajuntament de Castelló

El festival oferirà set dies d’activitat amb un total de catorze concerts, que culminaran el diumenge 6 de juliol amb l’actuació de Roba Estesa, dins la seva gira d’acomiadament.

Tracking Pixel Contents