Figueres
Figueres obre les inscripcions per participar a la 2a Fira Transfronterera d'editorials independents
Enguany tindrà lloc el dia 12 de novembre a la Rambla

Imatge Primera Fira Transfronterera d'editorials independents a Figueres / Jordi Callol
Emporda.info
Figueres
Figueres obre el període d'inscripcions per participar a la segona edició de la Fira transfronterera d'editorials independents, que tindrà lloc el proper dia 12 de novembre a la Rambla de Figueres.
Aquesta fira pretén ser una festa del llibre. La festa inclourà parades amb venda de llibres a la Rambla, amb les principals editorials de l'Empordà, de la Catalunya Nord i de les comarques gironines, a més d'un complet programa d'activitats.
Les editorials interessades en participar-hi han de presentar la sol·licitud de forma telemàtica a l'OMAC fins el dia 15 d'octubre.
- L'alcaldessa de Cadaqués nega tenir un pis turístic il·legal i deixa clar que no plegarà
- La Guàrdia Civil avisa: aquesta maniobra a les rotondes et pot costar 500 euros i 6 punts del carnet de conduir
- L'ACA augmenta l'alliberament d'aigua al pantà de Darnius-Boadella davant la previsió de fortes pluges
- La runa del càmping Pous de Figueres genera l'efecte crida d'abocaments descontrolats a tocar l'N-IIa
- Surten a la llum pel·lícules inèdites en Super8 que reviuen la Roses dels anys 70
- Ceigrup-Finques Company s'integra a la plataforma immobiliària Housfy
- “Els éssers humans som tots iguals, tots necessitem i tenim dret a un Beland, un lloc on estar segurs”
- Santi Vila: “Companys de Junts que m’havien considerat un botifler m’han trucat per dir-me que van ser injustos”