Organitzada Clam Sau
La Nova Trinca, a la trobada en record a Carles Sabater
La formació, que acaba de rodar la pel·lícula sobre La Trinca, actuarà el proper 13 de febrer a la Casa de Cultura de Llançà
EMPORDA.INFO
El 13 de febrer es compleixen dotze anys de la pèrdua de Carles Sabater i com ja han anat fent aquests darrers anys, el Clam Sau li rendirà el seu particular homenatge a Llançà. En aquesta ocasió, la trobada comptarà amb l´actuació de La Nova Trinca, que oferiran un concert únic i exclusiu que tan sols es podrà veure aquest dia. Interpretaran cançons de La Trinca però, també, alguns dels temes predilectes de Carles Sabater i, evidentment, clàssics de Sau.
El concert es farà a la Casa de Cultura a les 5 de la tarda i les entrades, que es podran adquirir allà mateix una estona abans de l´inici de l´espectacle, costaran 6 euros. (Aforament limitat)
La trobada començarà a les 12 del migdia, amb una concentració a la plaça del cementiri vell de Llançà. Un cop allà, el Clam com a col·lectiu farà una ofrena floral i després es visitarà la plaça que duu el nom de Carles Sabater. Tot seguit, hi haurà un dinar de germanor a l´Hotel Grimar, per al que cal apuntar-se prèviament abans del 6 de febrer trucant al telèfon 609 33 75 33.
Com ja és habitual, per commemorar la trobada es farà un recordatori amb una fotografia d´en Carles i el mateix 13 de febrer es publicarà una esquela d´aniversari . Tothom qui ho desitgi podrà col·laborar en les depeses de les flors i l´esquela fent un donatiu de 3 euros.
- El castell de l'Empordà que va seduir Dalí, va acollir el comiat de solter del príncep de Mònaco i és escenari de cinema
- Creixen les incursions a les caixes de comptadors de serveis a Figueres
- CCOO demana tancar el Gran Jonquera els dies 1 i 6 de gener
- Incendi en un pis de la Pujada del Castell de Figueres
- Instal·len dues caixes radar en “punts negres” de Figueres
- A partir de quina edat un nen pot quedar-se sol a casa a Espanya? Això és el que diu la llei
- Reoberta la circulació a la Rambla de Figueres un cop controlat l'incendi
- Narcís Bardalet, forense: 'Les primeres a veure Dalí embalsamat van ser unes putes