Vins
La DO Empordà programa una nova edició del cicle 'Vins i Monestirs'
Durant el mes de novembre s’organitza una visita en la qual es descobrirà el passat vitivinícola d’aquests espais tot fent un tast de vins

El cicle marida vins i monestirs de l'Empordà. / DO Empordà

El Consell Regulador de la denominació d’origen (DO) Empordà programa una nova edició del cicle Vins i Monestirs amb visites a la Vall de Santa Creu, a la Canònica Santa Maria del Roure, a Mas del Vent i a Santa Maria de Panissars. Durant el mes de novembre s’organitza una visita en la qual es descobrirà el passat vitivinícola d’aquests monestirs tot fent un tast de vins. Les propostes tenen lloc els dissabtes, a partir de les 12 del migdia, amb una durada aproximada de dues hores.
L’activitat inclou una visita guiada al recinte i tast de vins. El preu és de 20 € i les entrades ja es poden comprar al web de la DO Empordà. Les places són limitades. L’activitat és coordinada per Clara Poch i Romina Ribera. "L’Empordà és un territori ric de vins i monestirs i aquest fet no és cap coincidència", manifesta el Consell Regulador, animant a la participació en aquest cicle Vins i Monestirs.
- Brad Pitt compra la casa 'ovni' de l'Empordà
- La pluja deixa més de 140 litres en alguns punts de l'Alt Empordà
- Ikea obre la seva primera botiga a Girona el 21 de gener
- L'home trobat mort al riu Llobregat d'Empordà duia els pantalons i els calçotets abaixats
- Figueres instal·la la pista sintètica de gel en una cèntrica plaça per Nadal
- VÍDEO | La pluja de les darreres hores fa brollar com mai el salt de la Caula, a l'Empordà
- Del Marroc a l'Empordà: un repte vital i arquitectònic que obre portes al turisme sensorial a Capmany
- De l'Empordà al món: l'intercanvi de cases guanya adeptes per viatjar més i gastar menys