Ramaderia
Agricultura rep el segon lot de vacunes contra la dermatosi nodular contagiosa
Ordeig anuncia que la distribució de vaccins dins del radi de protecció a l'Empordà comença "immediatament"

Les vacunes, en una imatge penjada a les xarxes pel conseller Ordeig. / ACN
El Departament d'Agricultura ha rebut el segon lot de vacunes contra la dermatosi nodular contagiosa, que suma nou focus de contagi a Catalunya, tots a explotacions de l'Alt Empordà.
El conseller d'Agricultura, Òscar Ordeig, ha anunciat a través de la xarxa social X l'arribada del segon lot de vaccins. "Comencem immediatament amb la vacunació dins el radi de protecció a Girona", ha indicat.
Les últimes quatre explotacions afectades són Peralada, Pedret i Marzà, Palau-saverdera i Vilabertran i, en conjunt, hi ha hagut divuit animals -vaques o vedelles- que han donat positiu al virus. Des de dijous passat, Agricultura està vacunant les granges de la zona per intentar erradicar la malaltia.
- “Una decisió equivocada em va portar el millor de la vida, la meva filla”
- Aquests són els 4 plans que no et pots perdre aquest cap de setmana del 15 i 16 de novembre a l'Alt Empordà
- Un any després del segrest del gos Lucky a Navata, la família espera respostes: 'Res compensarà el dolor
- Desallotgen un ocupa d'un habitatge de Figueres després de dos anys
- Gent gran a l' que planta cara a la soledat no desitjada: 'La televisió era la meva única companyia
- Un conductor s'accidenta al carrer Nou de Figueres i deixa sense llum el sector
- Anuncien el tancament de Ses Minves, una de les últimes llibreries de Cadaqués
- Els Mossos detenen dos joves amb antecedents i una menor per llançar objectes contra la Guàrdia Urbana de Figueres