Successos
Preocupació per la tramuntana que bufarà a la tarda a la zona de l'incendi controlat de Cadaqués
Fins a vuit dotacions dels Bombers revisen els punts calents, acompanyats de drons

Cultius cremats a l'incendi de Cadaqués. / Ariadna Reche
Núria León
Els Bombers de la Generalitat segueixen treballant en l'incendi de Cadaqués que es va donar per controlat dissabte a la nit. Fins a vuit dotacions, cap d'aèria, vigilen la zona a la recerca dels punts calents que hi puguin haver. S'espera que durant la tarda el vent de Tramuntana bufi amb força a la zona afectada. Hi ha avís taronja a la zona per risc d'incendi.
La carretera GI-614, que va ser tallada durant el foc, segueix donant pas alternatiu i es poden aglomerar algunes retencions amb la tornada dels visitants a la localitat.
Segons càlculs dels Agents Rurals, el foc ha afectat unes 14,5 hectàrees, que es trobaven una zona de difícil accés i van alentir l'extinció del foc.
- Danys al Faig de la Pedra de l’Albera: l’arbre monumental que sosté una roca de 700 quilos perd dues branques
- El projecte d'habitatge cooperatiu Rec del Molí de Fortià cerca nous membres per a una vida en comunitat
- Dolors Pons, alcaldessa de Viladamat: 'Ens falta habitatge per als joves; en un poble tan petit no és fàcil construir-ne
- La passió per la música de Chloe Nicole, una empordanesa de deu anys amb dos singles enregistrats
- Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- L’Alt Empordà reafirma el seu lideratge amb sis càmpings entre els millors d’Europa el 2026
- Oriol Antolí, l'home que corre 103 hores seguides: "Primer diuen que soc boig, però després tenen molta curiositat"
- Una botiga benèfica de Bèlgica subhastarà una litografia de Dalí rescatada de les escombraries