Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El barri de la Creu de la Mà de Figueres recupera l’aparcament del carrer Borrassà

La reobertura de l'espai de zona blava substitueix l'eliminació de places del carrer Nou a causa del carril bici

Operaris pintant les places de l'aparcament del carrer Borrassà, aquest dilluns

Operaris pintant les places de l'aparcament del carrer Borrassà, aquest dilluns / Santi Coll

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Santi Coll

Santi Coll

Figueres

L’Ajuntament de Figueres està acabant els treballs que han de permetre la reobertura de l’aparcament regulat de la cruïlla del carrer Borrassà amb el carrer Torres i Bages, al barri de la Creu de la Mà. Aquest espai ja havia estat un aparcament públic, però la seva propietat el va tancar a l’espera d’una inversió immobiliària que no va arribar. L’Ajuntament l’ha tornat a llogar per a disposar de 35 places d’aparcament, una mesura que ha d’apaivagar les places que es perdran amb el carril-bici del carrerNou.

Canvis de mobilitat

La reobertura d'aquesta aparcament és una de les mesures que l'Ajuntament es va comprometre a tirar endavant amb els comerciants i veïns de la zona, juntament amb la creació de dos altres espais al carrer de l'Oliva i la Ronda Sud. Aquest pàrquing també forma part del projecte de reforma de la mobilitat del carrer Torres i Bages, que és d'un únic sentit de baixada des d'aquest desembre.

Tracking Pixel Contents