Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Energies renovables

Organitzen una caminada de Viladamat a l’Escala en contra del projecte del Plemcat

Està convocada pel dissabte 9 de novembre i sortirà a les 10 del matí de la rotonda de Viladamat

Parc eòlic.

Parc eòlic. / Europa Press

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Marc Testart

Marc Testart

Ventalló

El parc eòlic marí experimental sobre el vedat de pesca impulsat pel govern de la Generalitat al golf de Roses portarà a fer una caminada des de Viladamat fins a la platja del Riuet de l’Escala, convocada pel dissabte 9 de novembre. Divendres passat van anunciar-ho en un acte a la sala polivalent de Ventalló, on es va donar a conèixer una plataforma veïnal contrària al parc eòlic. "Ara farem una acció reivindicativa de bustiatge per donar a conèixer la situació", explicava l’alcaldessa de Ventalló, Remei Costa.

El díptic que repartiran als veïns dels municipis afectats pel Plemcat aporta més informació sobre aquest macroprojecte, que generarà desenes de molins de vent flotants a prop de les platges de la badia.

El pròxim 9 de novembre faran la presentació de la nova plataforma i el vermut a la plata del Riuet. La marxa sortirà a les 10 del matí de la rotonda de Viladamat i faran parada a la rotonda de l’oficina de turisme de l’entrada de l’Escala per arribar a les 12 del migdia a la platja.

Tracking Pixel Contents