Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Successos

Un intern de la presó de Figueres se suïcida en una cel·la d'aïllament

L'intern havia presentat resistència violenta al mòdul després de trobar-li objectes prohibits

Presó Puig de les Basses.

Presó Puig de les Basses. / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Redacció

Redacció

Figueres

Un pres del Puig de les Basses de Figueres s'ha suïcidat la matinada d'aquest dijous en una cel·la d'aïllament provisional segons informe el Departament de Justícia en un comunicat. L'intern tenia objectes prohibits en el seu mòdul habitual i els vigilants van trobar-los en un escorcoll. A l'hora de requisar-los, l'home va presentar una resistència violenta, segons informa el Departament, i per això el van enviar a una cel·la d'aïllament preventiu. Els metges han intentat recuperar la vida de l'home però no han pogut fer-hi res. De moment el Departament de Justícia ha obert una investigació sobre els fets.

Tracking Pixel Contents