Successos
Un intern de la presó de Figueres se suïcida en una cel·la d'aïllament
L'intern havia presentat resistència violenta al mòdul després de trobar-li objectes prohibits

Presó Puig de les Basses. / ACN

Figueres
Un pres del Puig de les Basses de Figueres s'ha suïcidat la matinada d'aquest dijous en una cel·la d'aïllament provisional segons informe el Departament de Justícia en un comunicat. L'intern tenia objectes prohibits en el seu mòdul habitual i els vigilants van trobar-los en un escorcoll. A l'hora de requisar-los, l'home va presentar una resistència violenta, segons informa el Departament, i per això el van enviar a una cel·la d'aïllament preventiu. Els metges han intentat recuperar la vida de l'home però no han pogut fer-hi res. De moment el Departament de Justícia ha obert una investigació sobre els fets.
- Un jubilat cobra una pensió de 900 euros al mes després de 22 anys treballant: 'Em van fer la jubilació d’acord amb el que havia cotitzat
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts
- “Ser alcaldessa de l’Escala és la il·lusió de la meva vida”
- Aquests són els pobles de la Costa Brava que ja no existeixen
- Els millors plans pel cap de setmana del 6 i 7 de juny de 2026 a l'Alt Empordà
- El poble de l'Empordà on es refugia Sergio Dalma: té poc més de 130 habitants i és molt dalinià
- Viu amb un avi de 102 anys i fa sis anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen
- Cadaqués reclama fer una 'excepció' amb Cap de Creus en l'aplicació del decret que prohibeix fondejar a la posidònia
