El consistori borrassanenc lliura la primera insígnia de Borrassà a Carme Ferrer pel seu centenari
L'entrega es va fer durant la Festa de la Vellesa en la qual hi van participar unes 300 persones

El consistori borrassanenc lliura la primera insígnia de Borrassà a Carme Ferrer pel seu centenari / AJUNTAMENT DE BORRASSÀ
Emporda.info
La XXII Festa de la Vellesa de Borrassà s’ha celebrat aquest diumenge, 21 de maig, amb una missa, un aperitiu i el dinar de germanor amb la presència d’unes 300 persones.
En el marc d’aquest homenatge a la gent més gran que viu al poble, l’Ajuntament ha fet un reconeixement especial a la Carme Ferrer Amiel, la Carmeta, que enguany ha complert 100 anys, fent-li entrega de la primera insígnia de Borrassà. Aquesta insígnia mostra l’escut del municipi fet en llautó i coure pel ferrer artesà local, Jaume Pey.
També se li ha lliurat una litografia, que reprodueix la pintura de Borrassà que hi ha a l’Ajuntament i que és obra del pintor Josep Cruañas.
Després s’ha lliurat un ram de flors i la litografia a les persones que, enguany han fet o faran 90 anys i les que en tenen més de 90: Josep Frigola Abellí; Margarita Grau Selva; Agustina Quiñonero Padilla; Dolors Daunis Genover i Josep Comas Darnés. I, finalment, s’ha entregat una litografia a la resta de persones jubilades presents a la celebració.
Les litografies estan numerades i signades per l’autor de l’obra original.
L'Ajuntament fa un agraïment especial a totes les persones que han col·laborat per fer possible aquesta festa.

La XXII Festa de la Vellesa de Borrassà s’ha celebrat aquest diumenge 21 de maig / AJUNTAMENT DE BORRASSÀ
- Una granja de l’Empordà que produeix llet per a Cacaolat aposta per la robotització: “No volia ser un esclau com el meu pare”
- Tanca l’empresa de l’Empordà que va traslladar els mobles de Dalí, Eva Longoria i Schwarzenegger
- Els inicis a la docència: de 'sense papers' a funcionari
- Crim de Bellcaire: la víctima va fingir que era morta per evitar que la parella l'acabés matant
- El castell de l'Empordà que va seduir Dalí, va acollir el comiat de solter del príncep de Mònaco i és escenari de cinema
- Les imatges de la granja de Can Magret de Peralada
- Aquests són els 4 plans que no et pots perdre el cap de setmana del 13 i 14 de desembre a l'Alt Empordà
- Una morta en un un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta a l'N-II a Biure