L'Escala
L'Escala gaudeix de la fira amb el reconeixement a les entitats del poble
Hi ha hagut parlaments institucionals i l'homenatge tradicional a les entitats que han celebrat aniversaris els darrers dos anys

La 7a Fira d'Entitats Escalenques ha tingut una molt bona rebuda per part dels visitants / AJUNTAMENT DE L'ESCALA
Emporda.info
Més d'una vintena d'entitats han gaudit de la 7a Fira d'Entitats Escalenques aquest diumenge 1 de maig al municipi de l'Escala. A partir de dos quarts d'onze del matí i fins a les dues del migdia, la plaça Catalunya ha acollit les diverses parades i activitats que s'hi han fet.
Els participants de les entitats han fet mostres i tallers per ensenyar als visitants les funcions de les seves associacions i el valor d'aquestes.
Entre les activitats, també hi ha hagut estona pels parlaments institucionals i l'homenatge a les entitats que han celebrat aniversaris destacats en els darrers dos anys. Ha estat el cas de:
- Associació musical Cor Indika (va fer 20 anys el 2020)
- Centre d'Estudis Escalencs (va fer 40 anys el 2020)
- Comissió de Carnaval La Farandola (va fer 40 anys el 2020)
- L'Escalenc (va fer 40 anys el 2020)
- Patronat de la Mare de Déu del Carme (pels 70 anys de l'homenatge a la vellesa, el 2021)
- Secció d'Arts Marcials del CER (celebra el seu 10è aniversari)
S'ha fet a les 12 del migdia, abans de donar continuïtat a les exposicions que havien començat amb anterioritat.
- El personal del Consell Comarcal de l’Alt surt al carrer per reclamar millores laborals: “Estem cansades de paraules, volem fets!”
- Aquests són els 5 plans que no et pots perdre pel pont de la Puríssima a l'Alt Empordà
- Narcís Bardalet, forense: “Les primeres a veure Dalí embalsamat van ser unes putes”
- L'Ajuntament de Figueres desencalla el projecte de la nova residència de la Fundació Altem
- Figueres no haurà de tenir Zona de Baixes Emissions al gener gràcies a la millora de la qualitat de l'aire
- El Consell de Ministres aprova licitar les obres per duplicar la variant de Figueres per 98,8 milions d'euros
- Jordi Gonzalvo, entrenador de futbol: “La pressió del públic de Figueres en el camp del Far ajudava moltíssim a la Unió”
- Educació aprova l'allargament del conveni per a la construcció de l'Escola Carme Guasch de Figueres