L'Ajuntament de Figueres ha reduït el període mitjà de pagament (PMP) a proveïdors fins a 21'19 dies el quart trimestre de 2019, el que significa una disminució del 34,62% respecte als tres trimestres anteriors.
Període de pagament de 2019:
Aquest és un avenç pels comptes municipals i situa el període mig de pagament per sota del termini dels 30 dies que estableix la Llei 635/2014.
L'alcaldessa Agnès Lladó explica que aquesta disminució del període de pagament als proveïdors demostra que «estem posant ordre a l'ajuntament, fent-lo més sostenible financerament i fent una administració més eficient que doni resposta àgil a la ciutadania i als proveïdors. Encara ens queda molta feina a fer però la millora en la tendència econòmica és positiva».