Figueres
Visita enventada a Figueres des del Castell fins a les Basses del Terrisser
La sortida a la zona humida ha estat guiada pel biòleg Josep Maria Dacosta

Els assistents a la sortida guiada amb Dacosta. / BORJA BALSERA
EMPORDA.INFO
La tramuntana ha estat la companya de viatge del grup de persones que, aquest diumenge al matí, han participat a la sortida naturalista fins a les Basses del Terrisser de Figueres. La visita ha estat guiada pel naturalista Josep Maria Dacosta. Els assistents, abrigats com requeria la jornada, han sortit des del mirador del castell de Sant Ferran per anar recorrent els glacis de la fortalesa.
Aquesta excursió matinal ha estat organitzada per l'associació dels Amics del Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà, Apnae, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Figueres i el Setmanari de l'Alt Empordà. Les Basses del Terrisser formen un espai natural amb molta història i que, recentment, ha estat adquirit pel consistori figuerenc.
- Viu en un camió camperitzat de 12 metres quadrats ('amb garatge per a moto inclòs') i no paga hipoteca, aigua ni llum
- Portbou reclama que 's'acceleri' la investigació del cas del bomber voluntari detingut per l'incendi al municipi el 2023
- Maribel deixa Barcelona per crear una comunitat autosuficient en plena natura: «És bo compartir la vida amb altres persones»
- Devolucions diàries a la frontera de la Jonquera: «Ens falten mans i recursos per atendre les persones amb dignitat»
- Una nit diferent: compartir sopar amb Javier Cercas al jardí de l'històric Mas Generós, a Fonteta
- Els Mossos enxampen dues persones que havien sostret productes per valor de 393 euros de tres supermercats
- El Cortal Avinyó: el tresor modernista dels Barraquer als Aiguamolls de l’Empordà, a la venda per 3,9 M€
- Els informadors ambientals de la Generalitat atenen gairebé 400.000 persones en espais naturals entre juny i juliol