La Vajol
Jordi Pujol i Marta Ferrusola dinen al restaurant Ca la Conxita de la Vajol
L'expresident de la Generalitat i la seva esposa, que són el focus de l'actualitat, es deixen veure per la comarca

La foto del matrimoni amb els amos del restaurant / EMPORDA.INFO
EMPORDA.INFO
Mentre l´expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, i la seva esposa, Marta Ferrusola, són objecte d´investigacions judicials i escorcolls policials a casa seva, dissabte passat, 6 de maig, se´ls va poder veure dinant al restaurant Ca la Conxita de la Vajol, tal com es pot veure a la foto que els mateixos responsables del restaurant van penjar a les xarxes socials.
- Maica García, la campiona olímpica que el Sabadell ha descartat després de ser mare: «És molt dolorós. Amb el meu embaràs, el meu contracte s’havia de prorrogar. La llei s’ha de complir»
- José Alberto Marín, degà del Col·legi Notarial de Catalunya: 'Vaig firmar una escriptura amb el Papa en la seva visita a Barcelona
- Una sauna, un afartament de drogues i una cardiopatia: així explica el forense la mort a Eivissa de Flor Bollini, la ‘xamana dels empresaris’
- Guanyen 50 milions a l’Euromilions i prenen una decisió que revoluciona el seu poble per sempre
- Joan Miquel Oliver publica ‘La vida no són matemàtiques’: «Les persones amb problemes psiquiàtrics tenen un cervell que treballa molt més que el de la resta de gent»
- Canvi d’hora a Espanya: ja se sap quan serà el canvi a l’horari d’hivern
- Paula (23 anys): «He durat un dia a la feina per voluntat pròpia. No em quedaré en un lloc que no m’agrada»
- ‘Futbol en català’ fa 50 anys amb Puyal, el seu creador, 'passejant per alguna muntanya estranya