Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Nova legislatura

Mireia Vehí s'estrena com a diputada per la CUP al Parlament

La sociòloga vilafantenca ha substituït un dels parlamentaris que han plegat arran del pacte d'investidura

Mireia Vehí entre Castillejo i Busqueta.

Mireia Vehí entre Castillejo i Busqueta. / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

EMPORDA.INFO

El pacte d'investidura entre Junts pel Sí i la CUP, que ha permès l'accés de Carles Puigdemont a la presidència de la Generalitat, ha comportat la sortida, per diferents motius, de quatre diputats electes de la formació anticapitalista: Julià de Jòdar, Josep Manel Busqueta, Antonio Baños y Ramon Usall. Aquest fet ha provocat l'entrada de nous diputats cupaires a l'hemicicle, entre els quals hi ha la vilafantenca Mireia Vehí Cantenys, que ocupava el número vuit de la llista de la CUP a Barcelona.

Mireia Vehí es va llicenciar en sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona i després va realitzar un postgrau en Societats Africanes i Desenvolupament a la Universitat Pompeu Fabra i un màster en Dones, Gènere i Ciutadania a l'Institut Interuniversitari d'Estudis de Dones i Gènere. Membre de la junta del Centre d'Estudis Africans i Interculturals i representant de la campanya 'Tanquem els CIE'.

Vehí és filla de l'actual alcaldessa socialista de Vilafant, Consol Cantenys, i del desaparegut historiador i sotsinspector de la Guàrdia Urbana de Figueres, Agustí Vehí.

Tracking Pixel Contents