NECROLÒGIQUES
Carnaval 2026
El mal temps obliga a ajornar el Carnaval de Llançà
Les noves dates seran el dissabte 28 de febrer i el diumenge 1 de març

Imatge d'arxiu del Carnaval de Llançà. / Eduard Martí

Llançà
Les inclemències meteorològiques han obligat a ajornar el Carnaval de Llançà 2026, que s’havia de celebrar aquest cap de setmana. Segons ha informat l’Ajuntament a través de les xarxes socials, les noves dates seran el dissabte 28 de febrer i el diumenge 1 de març.
Des de l’Ajuntament es remarca que la decisió s’ha pres "pensant en la seguretat i perquè tothom pugui gaudir de la festa com es mereix" i que s’ha acordat "amb el consens de totes les colles participants".
- Va deixar l’escola per cuidar la seva família: la història de Lola, la dona de 92 anys que ha tornat a classe
- S'enfonsa una part del mas de Sant Martí del Forn del Vidre de la família de Joan Laporta a l'Empordà
- L'empordanès Juan García Carrés enllaçava els colpistes amb Tejero
- Francesc Galí: 'Hi havia un Bulli (Buli) abans de Ferran Adrià
- Avís als joves menors de 30 anys: així pots estalviar fins a 400 euros en la declaració de la Renda
- L'ermita 'espectacular' que es troba al cor d'un parc natural, té simbologia esotèrica i s'arriba per una ruta de somni
- Qui són els 'esquenapelats', els protagonistes de la futura escultura del giratori de la Platja de l'Escala?
- L’estiu plàcid que va viure Zenobia Camprubí a la cala Montjoi de Roses