emporda.info » Comarca
 Notícia anterior   Notícia següent 
FIGUERES

L´Ajuntament de Figueres aprova provisionalment i per unanimitat el pla especial de la plaça de braus

 16:03  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Una imatge històrica de la plaça de Braus de Figueres EMPORDA.INFO

Tots els grups del consistori de Figueres,- CiU, PSC, ICV, ERC i PP-, han aprovat provisionalment, aquest divendres al matí en un ple extraordinari, el pla especial de la plaça de braus per convertir-la en el segon equipament poliesportiu de la ciutat de prop de 3.300 m2.

YOLANDA FALCON · ACN Es tracta del pas previ perquè la Comissió d'Urbanisme de Girona hi doni el vist-i-plau i s'aprovi definitivament. Superats aquests tràmits, el govern municipal farà un concurs públic per a la construcció i explotació del nou equipament. L'objectiu és que les obres es puguin començar a finals del 2009 i la inversió seria d'uns 9 MEUR.

Aquest pla protegeix i manté la façana de la plaça de braus, ja que forma part del catàleg d'edificis protegits de la ciutat, però està previst enderrocar la resta de l'edifici. L'objectiu de l'equip de govern és tenir aprovat el projecte per Urbanisme i convocar el concurs de construcció abans que acabi aquesta legislatura.

Segons l'avantprojecte, dissenyat pel despatx de Moisés Gallego, l'accés principal serà pel passeig del cementiri. A l'entrada hi haurà una gran esplanada per aparcament. A la planta hi haurà el vestíbul i la recepció, la part administrativa i els vestidors. Al costat hi haurà una gran semicircumferència de vidre que tancarà les dues piscines i el jacuzzi. Aquesta seria la zona d'aigües, de 883,50 m2, que també inclou saunes. Una altra àrea serà la de gimnàs, de 1.130 m2, que inclou una sala de fitnes de 500 m2 i d'spining de 130m2 i tres sales més per fer altres activitats esportives. L'avantprojecte també preveu que un altre operador hi pugui construir un restaurant, però en canvi s'han descartat les pistes de pàdel, per considerar que ja hi havia suficient oferta a la ciutat.

COMPARTIR
 

Comenti aquesta notícia



  HEMEROTECA
 Cercador vivenda
Operació
Tipus d'immoble
Província
Anunciese gratis
El portal immobiliari de
SENSE BILLET DE TORNADA SORTEJOS I LOTERIES
  Conegui'ns:  QUI SOM? |  CONTACTI |  ATENCIÓ AL LECTOR |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
emporda.info és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, salvo autorització expressa de emporda.info. Así mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas