emporda.info » Cultura
    Notícia següent 

L´exclusiu DoM Festival tanca la seva primera edició i ja prepara la següent

Jorge Drexler, Gospel Viu! i la Big Band Jazz de Terrassa han estat els protagonistes d'enguany

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Els components del grup Gospel Viu! van tancar dissabte la primera edició del DoM Festival.
 pep iglesias
 MULTIMÈDIA

CALDES DE MALAVELLA | DDG
La primera edició de l'exclusiu DoM Festival de Caldes de Malavella, va tancar dissabte amb un èxit rotund de públic per assistir a l'actuació de Gospel Viu!. En aquest recital, que va posar el punt i final a la mostra musical, hi van assistir mig miler de persones, totes elles amb invitació. L'amfiteatre del PGA Golf Catalunya Resort de Caldes de Malavella va ser l'escenari de luxe que va acollir totes les actuacions.
El Drops of Music (DoM) va donar el tret de sortida el passat 5 de juliol amb l'actuació inauguraral de la Big Band Jazz de Terrassa en companyia de la cantant Carme Canela, en un espectacle que va congregar més de tres-centes persones.
El cantautor uruguaià Jorge Drexler va ser el protagonista del concert del 12 de juliol, on va per presentar el seu últim treball, Cara B, que inclou temes propis del mateix cantautor oscaritzat com també versions de Caetano Veloso, Leonard Cohen, Marlango o Javier Ruibal. Aquesta actuació va estar marcada per una intensa pluja que va estar a punt de deslluir l'espectacle. Amb tot, tal com expliquen els organitzadors de l'esdeveniment, la qualitat artística i humana de Jorge Drexler va permetre que el públic disfrutés d'un gran recital en un espai improvisat.
L'organització es mostrava ahir "satisfeta" amb aquesta primera edició, i asseguren que ja s'està treballant per la propera, en què existeix la possibilitat d'ampliar l'oferta cultural incloent-hi teatre. Amb tot, el festival mantindrà l'objectiu de ser "íntim".

COMPARTIR
 


 Cercador vivenda
Operació
Tipus d'immoble
Província
Anunciese gratis
El portal immobiliari de
anteriorsegüent
EXPOZARAGOZA2008
JOCS OLÍMPICS DE PEKIN 2008
  Conegui'ns:  QUI SOM? |  CONTACTI |  ATENCIÓ AL LECTOR |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
emporda.info és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, salvo autorització expressa de emporda.info. Así mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
Altres publicacions del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review